قند عسل ها

نظرات (7)

زهرا
30 فروردین 93 18:17
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی، تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی، تو را دوست دارم و می ستایمت . دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . . مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم دخترت زهرا
خاله جون
پاسخ
مرسی زهراجون. منم دوستت دارم.
فهیمه وهادی وآوین کوچولو
30 فروردین 93 19:48
بزرگترین آرزویم این است که هرگز باچشمان مهربانت نامهربانی روزگاررا نبینی ناز بانووووو......دوستت دارم روزت مبارک مادر مهربانم
خاله جون
پاسخ
مرسی فهی جون روز تو هم مبارک
سوسن
31 فروردین 93 7:27
وقتی بهشت زیر پای مادران است من چیزی لایقت ندارم مادرعزیزم روزت مبارک ایشالله همیشه زنده باشی عزیزم
خاله جون
پاسخ
مرسی سوسن جونم. انشاله تو هم همیشه زنده باشی. نوه باهوش و خوشگلم. تو بهترین نوه دنیاییییییییییییییییی
سوسن
31 فروردین 93 10:09
مرسی عزیزگلم خاله جونم دست توهم درد نکنه که وبلاگ به این خوشگلی درست کردی گلم شادباشین
سوسن
7 اردیبهشت 93 10:42
بابا آپ کن دلم پوشید
مامان خانمی
7 اردیبهشت 93 11:27
سلام عزیزم اشتباهی قبل از اینکه مطلب جدید رو بنویسم عنوان ارسال شد. حالا اگه زحمتی نیست دوباره بیا مطلب رو هم بخون. ممنونم
soosoo&toom
11 اردیبهشت 93 14:42
سلام خالی جون پسر پاستیلی رو پاک کن اینو بلینک عوضش کردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ها می باشد